Silniki zaburtowe spalinowe to rodzaj silników stosowanych w łodziach, które są montowane na zewnątrz kadłuba. Działają na podstawie spalania paliwa, najczęściej benzyny, co pozwala im generować dużą moc i zapewniać długotrwałe działanie. Znajdują zastosowanie przede wszystkim w łodziach motorowych, pontonach czy skuterach wodnych.
Silnik zaburtowy spalinowy charakteryzuje się dużą mocą, co pozwala na pływanie na większych odległościach lub w trudniejszych warunkach. Dzięki temu jest to doskonały wybór dla osób uprawiających sporty wodne wymagające szybkiego przemieszczania się, takie jak narciarstwo wodne czy wakeboarding.
Silniki zaburtowe spalinowe Honda
Silniki zaburtowe spalinowe Honda są znane z doskonałej wydajności oraz długowieczności. Wykorzystują zaawansowane technologie, które gwarantują niezawodność i trwałość, nawet przy intensywnym użytkowaniu. Niektóre modele są wyposażone w systemy zmiennego rozrządu VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control), które zapewniają większą moc przy niższym zużyciu paliwa.
Silniki Honda często są wyposażone w modele z łatwym systemem startowym, automatycznym chwytem węzła i zaawansowanymi systemami odprowadzania spalin. Dzięki temu są one nie tylko wydajne, ale także komfortowe w obsłudze. Spełniają najnowsze normy emisji spalin, co potwierdza ich ekologiczny charakter. Dbałość o środowisko jest jednym z priorytetów firmy, co przekłada się na jakość oferowanych produktów.
Silniki zaburtowe spalinowe Tohatsu
Solidna konstrukcja silników zaburtowych spalinowych Tohatsu gwarantuje ich długą żywotność. Wykorzystanie wysokiej jakości materiałów i precyzyjne wykonanie sprawiają, że są one odporne na uszkodzenia i mogą służyć przez wiele lat. Charakteryzują się intuicyjnymi systemami sterowania, a także łatwym systemem rozruchu oraz niskim zużyciem paliwa. Wyróżniają się bardzo konkurencyjną ceną w porównaniu do innych silników zaburtowych spalinowych. To sprawia, że są one atrakcyjnym wyborem dla wielu użytkowników.
Silniki zaburtowe spalinowe Mercury
Niektóre modele silników zaburtowych spalinowych Mercury są wyposażone w system EFI (Electronic Fuel Injection), który zapewnia lepsze spalanie i mniejsze zużycie paliwa. To zaawansowane rozwiązanie technologiczne pozwala na optymalizację pracy silnika i zwiększenie jego wydajności.
Silniki Mercury oferują dużą moc i są idealne do intensywnych zastosowań. Dzięki temu stanowią doskonały wybór dla osób, które potrzebują niezawodnego napędu do szybkiego przemieszczania się po wodzie. Ich moc, wydajność i trwałość sprawiają, że są one stosowane w różnych typach łodzi.
Silniki zaburtowe spalinowe a elektryczne
Podstawową różnicą między silnikami zaburtowymi spalinowymi a elektrycznymi jest źródło napędu. Silniki spalinowe działają na paliwie, najczęściej benzynie, natomiast silniki elektryczne są zasilane akumulatorami. Te pierwsze generują hałas oraz spaliny, co może wpływać na komfort użytkowania i środowisko. Z kolei silniki elektryczne są niemal bezgłośne i nie emitują spalin, co sprawia, że są bardziej przyjazne dla środowiska.
Silniki zaburtowe spalinowe oferują wyższą moc w porównaniu do silników elektrycznych. Dzięki temu są one lepszym wyborem dla osób potrzebujących silnego napędu do pływania na większych odległościach lub w trudniejszych warunkach. Wybór między silnikiem zaburtowym spalinowym a elektrycznym zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji użytkownika. Ważne jest uwzględnienie takich czynników jak moc, zasięg, poziom hałasu czy wpływ na środowisko.
Silnik zaburtowy Honda BF 8 DK2 SRU (krótka stopa) elektryczny rozruch, manetka

Silnik zaburtowy Honda BF 8 DK2 SHU (krótka stopa) Power Thrust, uciąg

Silnik zaburtowy Honda BF 8 DK2 LHU (długa stopa) Power Thrust, uciąg

Silnik zaburtowy Honda BF 8 DK2 SRU (krótka stopa) Power Thrust, uciąg

Silnik zaburtowy Honda BF 8 DK2 LRU (długa stopa) Power Thrust, uciąg

Silnik zaburtowy Honda BF 10 DK2 LHU (długa stopa) Power Thrust, uciąg

Silnik zaburtowy Honda BF 10 DK2 SHSU (krótka stopa) z ładowaniem 12A, elektryczny rozruch

Silnik zaburtowy Honda BF 10 DK2 SHSU (krótka stopa) Power Thrust, uciąg

Silnik zaburtowy Honda BF 10 DK2 LHSU (długa stopa) z ładowaniem 12A, elektryczny rozruch

Silnik zaburtowy Honda BF 10 DK2 LHSU (długa stopa) Power Thrust, uciąg

Silnik zaburtowy Honda BF 10 DK2 SRU (krótka stopa) elektryczny rozruch, manetka

Silnik zaburtowy Honda BF 10 DK2 SRU (krótka stopa) Power Thrust, uciąg

Silnik zaburtowy Honda BF 15 DK2 SRU (krótka stopa) z ładowaniem 12A, manetka

Silnik zaburtowy Honda BF 15 DK2 LRU (długa stopa) z ładowaniem 12A, manetka

Silnik zaburtowy Honda BF 15 DK2 SRU (krótka stopa) Power Thrust, uciąg

Silnik zaburtowy Honda BF 15 DK2 LRU (długa stopa) Power Thrust, uciąg

Silnik zaburtowy Honda BF 20 DK2 SHU (krótka stopa) Power Thrust, uciąg

Silnik zaburtowy Honda BF 20 DK2 LHU (długa stopa) Power Thrust, uciąg

Silnik zaburtowy Honda BF 20 DK2 SHSU (krótka stopa) z ładowaniem 12A, elektryczny rozruch

Silnik zaburtowy Honda BF 20 DK2 SHSU (krótka stopa) Power Thrust, uciąg

Silnik zaburtowy Honda BF 20 DK2 LHSU (długa stopa) z ładowaniem 12A, elektryczny rozruch

Silnik zaburtowy Honda BF 20 DK2 LHSU (długa stopa) Power Thrust, uciąg

Silnik zaburtowy Honda BF 20 DK2 LRU (długa stopa) z ładowaniem 12A, manetka

Silnik zaburtowy Honda BF 20 DK2 LRU (długa stopa) Power Thrust, uciąg

Silnik zaburtowy Honda BF 20 DK2 SRTU (krótka stopa) Power Tilt, ładowanie

Silnik zaburtowy Honda BF 20 DK2 LRTU (długa stopa) Power Tilt, uciąg

Silnik zaburtowy Honda BF 30 DK2 LRTU (długa stopa) Power Trym&Tilt, manetka

Silnik zaburtowy Honda BF 50 DK4 LRTU (długa stopa) Power Trym&Tilt, manetka
