CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI
• 2 lata
Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary.
Dział zwrotów i reklamacji
Telefon: 577 011 989
E-mail: biuro@nemes-sklep.pl
Kto może złożyć reklamację? Każdy
Jakie prawa reklamacyjne mi przysługują? Możesz skorzystać z:
- gwarancji, lub
- rękojmi
Dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.
W przypadku gwarancji decyzję o naprawie, wymianie lub zwrocie środków podejmie gwarant. Odnośnie rękojmi, jako sprzedający, możemy w pierwszej kolejności naprawić lub wymienić towar, jeśli uznamy reklamację. Możesz odstąpić od umowy, o ile wada jest istotna.
Ile masz czasu na złożenie reklamacji? 2 lata jeżeli skorzystasz z rękojmi. Jeżeli produkt jest objęty gwarancją, sprawdź na stronie oferty okres jej obowiązywania.
W jaki sposób mogę złożyć reklamację? Możesz:
telefonicznie pod numerem: 577 011 989 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00), lub
pisząc na adres e-mail biuro@nemes-sklep.pl, lub
korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści oferty, lub w formie pisemnej kierując reklamację na adres:
NEMES Piotr Semeniuk
Ul. Kraszewskiego 1A
08-110 Siedlce
Co musi zawierać reklamacja? Reklamacja powinna zawierać:
W jakim terminie otrzymam decyzję? 14 dni od daty otrzymania reklamacji, jeżeli skorzystasz z rękojmi. W przypadku gwarancji termin ten określa gwarant.
W jaki sposób otrzymam informację o decyzji? Pisemnie na adres e-mail.
Ważne informacje:
Odsyłając do nas reklamowany produkt zadbaj o jego bezpieczne zapakowanie, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony.
USZKODZENIE TOWARU W TRAKCIE TRANSPORTU - Po otrzymaniu przesyłki prosimy otworzyć i sprawdzić towar. Nie jest to wymagane, ale bardzo pomocne w procesie reklamacji sprzedającemu W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub ubytku w zawartości przesyłki przedstawiciel firmy kurierskiej jest zobowiązany w obecności Odbiorcy spisać rzetelnie w dwóch egzemplarzach protokół szkody, w których ujęta będzie data i godzina doręczenia oraz opis uszkodzenia lub ubytku w przesyłce. Prawidłowo i rzetelnie sporządzony i podpisany przez przedstawiciela oraz Odbiorcę protokół szkody jest bardzo istotny podczas reklamacji.
* Koszt odesłania towaru do reklamacji ponosi kupujący. Po uznaniu reklamacji za zasadną sprzedawca zwraca kupującemu koszty wysyłki towaru do wysokości kosztów wysyłki z oferty. Jeśli reklamacja rozpatrzona jest na korzyść kupującego sprzedający również ponosi koszt odsłania towaru do klienta.
W opisie reklamacji podaj:
Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli jako konsument zażądasz wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożysz oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a my nie ustosunkujemy się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznaliśmy za uzasadnione.