Produkt fabrycznie nowy
Paragon lub faktura VAT
Wypełniona karta gwarancyjna PL
Masz pytania lub wątpliwości?
Produkt, który Cię interesuje jest niedostępny?
Zadzwoń lub napisz do nas.
Szybka i bezpieczna wysyłka kurierem DPD
Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni.
✅ Silniki zaburtowe Mercury Pro XS® zostały zaprojektowane z myślą o żeglarzach, którzy wymagają najwyższych osiągów – wędkarzach biorących udział w zawodach na bardzo konkurencyjnych trasach turniejowych oraz żeglarzach motorowych, którzy po prostu pragną prędkości i przyspieszenia.
✅ Ekskluzywne komponenty i dostrajanie wydobywają każdą uncję wydajności z każdego modelu Pro XS, dzięki czemu możesz wykorzystać go do granic możliwości.
✅ Żaden silnik nie wkręca się tak szybko na obroty jak Mercury Pro XS, tym bardziej teraz w wersji V-8 4,6 litra i V-6 3,4 litra. To moc, która wręcz wyrzuci twoją łódź w ślizg. Dopłyniesz do celu w rekordowym czasie.
✅ Cechami charakterystycznymi modeli Pro XS są: podrasowana głowica , podwójny wałek rozrządu i długi kanał dolotowy powietrza co powoduje natychmiastową reakcję przepustnicy przy każdej prędkości.
Lekka skrzynia biegów TorqueMaster (dostępna w wybranych modelach V8) ma przełożenie 1,75:1 i solidny wał napędowy o średnicy 1,25 cala, przeznaczoną do zastosowań półnawierzchniowych i dużych prędkości.
Dźwięk wydechu został precyzyjnie dostrojony, aby zapewnić mocny dźwięk inspirowany osiągami, którego nie da się pomylić z niczym na wodzie, a jednocześnie cichszy niż konkurencyjne silniki o dużej mocy.
Technologia Transient Spark elektronicznie dostosowuje czas zapłonu silnika w razie potrzeby. Ta subtelna, automatyczna zmiana wytwarza dodatkowy moment obrotowy, który umożliwia szybsze strzelanie do dołków i przyspieszanie.
Mocny alternator zapewnia moc wyjściową ładowania netto wynoszącą 20 amperów na biegu jałowym i 85 amperów przy całkowicie otwartej przepustnicy. Technologia zarządzania akumulatorem w trybie Idle Charge automatycznie zwiększa obroty na biegu jałowym, aby zwiększyć moc wyjściową alternatora i naładować rozładowane akumulatory.
Dane techniczne:
HP / kW |
200 / 149 |
Typ silnika |
V8 |
Kolumna |
CMS (Conventional MidSection) |
Pojemność (CID/cm³) |
279 |
Pojemność skokowa (L) |
4.6 |
Układ cylindrów |
V8 (64°) dwa wałki (DOHC) 32 zawory |
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
5600-6200 |
Zasilanie w powietrze |
Polepszający wydajność kolektor z długimi dolotami |
System zasilania paliwem |
Komputerowo sterowany wtrysk paliwa z systemem optymalizacji spalania ARO (Advanced Range Optimization) |
Alternator A/W |
85-amp (1071 Watt) with Idle Charge |
Zalecane paliwo |
Bezołowiowa 95 |
Rekomendowany olej |
z certyfikatem NMMA FCW SAE 10W-30 |
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
Elektroniczny system SmartCraft |
Kompatybilnez systemem SmartCraft |
Tak |
Rozruch |
Elektryczny z systemem SmartStart Protection |
Controls |
Remote Mechanical |
Sterowanie |
Duży rumpel (opcjonalnie) Hydrauliczne (standardowe) Power (opcja) |
Długość kolumny |
20″ / 508 mm 25″ / 635 mm |
Przełożenie |
1.75:1 (TorqueMaster or 5.44″); 1.85:1 (4.8″) |
Waga *Najlżejszy model* |
505 lbs / 229 kgs |
Klasyfikacja CARB Star |
3 |
Średnica i skok |
3.6 in x 3.4 in / 92 mm x 86 mm |
Zapłon |
SmartCraft PCM 112 Digital Inductive |
System chłodzenia |
Chłodzony wodą, z termostatem |
Biegi |
F-N-R |
Przekładnia |
4.8″ |
System trymowania |
Power trim and tilt |
System wydechowy |
Przez śrubę |
Kolor |
Czarny (Phantom Black) |
Układ smarowania |
miska olejowa |
Pojemność miski olejowej |
7.0 Quarts / 6.6 Litra |
Maksymalny zakres trymowania |
20° (-6° to 14°) |
Maksymalny zakres podniesienia |
73° (-6° to 67°) |
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie