✅ Silniki zaburtowe Mercury V8 i V6 FourStroke zapewniają legendarną wydajność i przyszłościową technologię. Silniki zaburtowe FourStroke są przeznaczone do stosowania na każdym akwenie i szerokiej gamie łodzi.
✅ Są skonstruowane precyzyjnie od płetwy sterowej po pokrywę. Zaawansowane technologie poprawiają wszystkie aspekty działania i niezawodność. Solidne silniki V‑6 o pojemności 3,4 litra, których konstrukcja minimalizuje masę i zużycie paliwa, zapewniają serii FourStroke najlepsze w historii firmy Mercury przyspieszenie, największą prędkość maksymalną i oszczędność paliwa.
✅ Nowe modele FourStroke cechuje również niezrównane tłumienie hałasu i drgań, zapewniające doskonały komfort na wodzie.
- Adaptacyjna kontrola prędkości
Adaptacyjna kontrola prędkości utrzymuje żądane obroty niezależnie od zmian obciążenia lub warunków bez konieczności regulacji położenia dźwigni przepustnicy – jest to nowość w branży silników zaburtowych.
- Łatwe w utrzymaniu
Ekskluzywne drzwiczki serwisowe górnej pokrywy upraszczają rutynową konserwację, umożliwiając sprawdzenie lub uzupełnienie oleju silnikowego bez zdejmowania górnej pokrywy. Pod maską znajduje się naklejka z godzinowym harmonogramem konserwacji, która umożliwia szybki przegląd rutynowych czynności konserwacyjnych.
- Wyjątkowa w branży technologia zarządzania baterią
Gdy napięcie akumulatora jest niskie, silniki automatycznie zwiększą obroty na biegu jałowym, aby zwiększyć moc wyjściową alternatora i naładować akumulatory do odpowiedniego poziomu, chroniąc akumulatory przed rozładowaniem podczas trollingu i obsługi urządzeń elektronicznych.
- Duża moc ładowania
Modele FourStroke są wyposażone w solidny alternator, który zapewnia moc ładowania netto 20 A na biegu jałowym i łącznie 30 A przy szeroko otwartej przepustnicy.
Dane techniczne:
HP / kW |
250 / 186 |
Typ silnika |
V8 |
Kolumna |
CMS (Conventional MidSection) |
Pojemność (CID/cm³) |
279 CID |
Pojemność skokowa (L) |
4.6L |
Układ cylindrów |
V8 (64°) dwa wałki (DOHC) 32 zawory |
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
5200-6000 |
Zasilanie w powietrze |
Polepszający wydajność kolektor z długimi dolotami |
System zasilania paliwem |
Komputerowo sterowany wtrysk paliwa z systemem optymalizacji spalania ARO (Advanced Range Optimization) |
Alternator A/W |
85-amp (1071 Watt) with Idle Charge |
Zalecane paliwo |
Bezołowiowa 95 |
Rekomendowany olej |
z certyfikatem NMMA FCW SAE 10W-30 |
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
Elektroniczny system SmartCraft |
Kompatybilne z systemem SmartCraft |
Tak |
Rozruch |
Elektryczny z systemem SmartStart Protection |
Skrzynia biegów |
Manetka mechaniczna lub elektroniczna (DTS) |
Sterowanie |
Duży rumpel (opcjonalnie) Hydrauliczne (standardowe) Power (opcja) |
Długość kolumny |
20″ / 508 mm 25″ / 635 mm |
Przełożenie |
1.75:1 |
Waga *Najlżejszy model* |
527 lbs / 239 kgs |
Klasyfikacja CARB Star |
3 |
Średnica i skok |
3.6 in x 3.4 in / 92 mm x 86 mm |
Zapłon |
SmartCraft PCM 112 Digital Inductive |
System chłodzenia |
Chłodzony wodą, z termostatem |
Biegi |
F-N-R |
Przekładnia |
5.44″ |
System trymowania |
Power trim and tilt |
System wydechowy |
Przez śrubę |
Kolor |
Czarny (Phantom Black) |
Układ smarowania |
miska olejowa |
Pojemność miski olejowej |
7.0 Quarts / 6.6 Litra |
Maksymalny zakres trymowania |
20° (-6° to 14°) |
Maksymalny zakres podniesienia |
73° (-6° to 67°) |