Produkt fabrycznie nowy
Paragon lub faktura VAT
Wypełniona karta gwarancyjna PL
The product is shipped within 24 hours.
We complete the order within 24 hours.
You can return the product within 14 days.
✅ Silniki zaburtowe Mercury Pro XS® zostały zaprojektowane z myślą o żeglarzach, którzy wymagają najwyższych osiągów – wędkarzach biorących udział w zawodach na bardzo konkurencyjnych trasach turniejowych oraz żeglarzach motorowych, którzy po prostu pragną prędkości i przyspieszenia.
✅ Ekskluzywne komponenty i dostrajanie wydobywają każdą uncję wydajności z każdego modelu Pro XS, dzięki czemu możesz wykorzystać go do granic możliwości.
✅ Żaden silnik nie wkręca się tak szybko na obroty jak Mercury Pro XS, tym bardziej teraz w wersji V-8 4,6 litra i V-6 3,4 litra. To moc, która wręcz wyrzuci twoją łódź w ślizg. Dopłyniesz do celu w rekordowym czasie.
✅ Cechami charakterystycznymi modeli Pro XS są: podrasowana głowica , podwójny wałek rozrządu i długi kanał dolotowy powietrza co powoduje natychmiastową reakcję przepustnicy przy każdej prędkości.
Lekka skrzynia biegów TorqueMaster (dostępna w wybranych modelach V8) ma przełożenie 1,75:1 i solidny wał napędowy o średnicy 1,25 cala, przeznaczoną do zastosowań półnawierzchniowych i dużych prędkości.
Dźwięk wydechu został precyzyjnie dostrojony, aby zapewnić mocny dźwięk inspirowany osiągami, którego nie da się pomylić z niczym na wodzie, a jednocześnie cichszy niż konkurencyjne silniki o dużej mocy.
Technologia Transient Spark elektronicznie dostosowuje czas zapłonu silnika w razie potrzeby. Ta subtelna, automatyczna zmiana wytwarza dodatkowy moment obrotowy, który umożliwia szybsze strzelanie do dołków i przyspieszanie.
Mocny alternator zapewnia moc wyjściową ładowania netto wynoszącą 20 amperów na biegu jałowym i 85 amperów przy całkowicie otwartej przepustnicy. Technologia zarządzania akumulatorem w trybie Idle Charge automatycznie zwiększa obroty na biegu jałowym, aby zwiększyć moc wyjściową alternatora i naładować rozładowane akumulatory.
Dane techniczne:
HP / kW |
175 / 130 |
Typ silnika |
V6 |
Kolumna |
CMS (Conventional MidSection) |
Pojemność (CID/cm³) |
209 |
Pojemność skokowa (L) |
3.4 |
Układ cylindrów |
V-6 [64 degree] with Dual Overhead Cam [DOHC] and 24-valves |
Max. ilosć obrotów (obr/min) |
5400-6000 |
Zasilanie w powietrze |
Polepszający wydajność kolektor z długimi dolotami |
System zasilania paliwem |
Komputerowo sterowany wtrysk paliwa z systemem optymalizacji spalania ARO (Advanced Range Optimization) |
Alternator A/W |
85-amp (1071 Watt) with Idle Charge |
Zalecane paliwo |
Bezołowiowa 95 |
Rekomendowany olej |
z certyfikatem NMMA FCW SAE 10W-30 |
System ostrzegawczy zabezpieczenia silnika |
Elektroniczny system SmartCraft |
Kompatybilnez systemem SmartCraft |
Tak |
Rozruch |
Elektryczny z systemem SmartStart Protection |
Controls |
Remote Mechanical |
Sterowanie |
Duży rumpel (opcjonalnie) Hydrauliczne (standardowe) Power (opcja) |
Długość kolumny |
20″ / 508 mm 25″ / 635 mm |
Przełożenie |
1.85:1 |
Waga *Najlżejszy model* |
470 lbs / 213 kgs |
Klasyfikacja CARB Star |
3 |
Średnica i skok |
3.6 in x 3.4 in / 92 mm x 86 mm |
Zapłon |
SmartCraft PCM 112 Digital Inductive |
System chłodzenia |
Chłodzony wodą, z termostatem |
Biegi |
F-N-R |
Przekładnia |
4.8″ |
System trymowania |
Power trim and tilt |
System wydechowy |
Przez śrubę |
Kolor |
Czarny (Phantom Black) |
Układ smarowania |
miska olejowa |
Pojemność miski olejowej |
7.0 Quarts / 6.6 Litra |
Maksymalny zakres trymowania |
20° (-6° to 14°) |
Maksymalny zakres podniesienia |
73° (-6° to 67°) |